Friday, May 6, 2011

Jejaka Idaman

hye sumesume!!

Tau x ape itu jejaka idaman?Adekah jejaka idaman sepatutnyer berasal dari Kg.Idaman??atau Taman Idaman??atau patut jadik mcm Sheikh Muzafar atau Asharf Muslim baru perlu korang mengidam??mengidam..pelik sket bunyik..

Anakanak yg dirahmati Allah...sempena hari jumaat yg berbahgia ini...ustazah noora nak bitau..korang leh idamkan lelaki yg mengidam idaman korang...mcm ne pun xpe...tapi korang kene ingat...xsemua yg korang idamkan tu kene 100% perfect..sebab manusia bukanla sempurna sgt...ape yg penting...carila jejaka yg jujur...setia...kaya....yang sudi menjage korang...tu yg penting...bukan takat kerjasama je penting okeh!

Orang selalu tanya..macam mane nak tau si dia tu jodoh kiter??apelah senang sgt soklan anakanak tadika kemas ni..

jawapannyer!!

1.Korang akan rase xleh xde dier...rs hilang..rase giler bayang bagai...
2.Tak jumpa sehari macam satumillion tahun xjumpa
3.Kalau de org lain dampingi dier..korg rase nak langgar org tu dgn kete...jgn wat t masuk penjara!
4.HariHari Jatuh Cinta...ini tahap wajib nikah dah!!
5.Solat istikarah beb...sape xtau angkat...biar ustazah noora ajar k=)InsyaAllah...Allah bagi petunjuk..
6.Rase gatai dah nak kawen dgn jejaka terbabit...hahaha...ni tipu jek!tapi elok kawen untuk elak dosa..
7.Kalau yg korang idam tu laki org ke pakwe org ke tunang org ke...tu kene bawak mengucap sket...xbaik babe...bayangkan la korang runtuhkan masjid...ape cer...xke dose tu...g la runtuhkan jambatan sudah runtuh xpe...mcm dalam lagu tadika tu..

Nway...ni jejaka idaman noora


dier seorg pemalu tya jalan jika sesat
dier seorg yg sudah bergraduasi
dier seorg yg lemah lembut penyabar n penyayang

dier seorg yg gagah bagai ultromen taro
dier seorg suami kepada seorg isteri yg perasan cun
TQ Allah..kerana kurniaan cinta yang tak ternilai ni^_________^
dan ini
*
*
*
*
*

harapharap anak lelaki kitrg rupe mcm ni=)

6 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

tu jejaka idaman noora..btw xpenah tgk pon gambar kawen tu noora..santekk..classic jawa gitu..wahh nak dapat anak macam ashraff muslim ye..letak la gambar tu dlm bilik..tgk hari2..hihi

wana said...

wah mami + jowo....terbaek de...hehehe..neway cik puan noora, i nk yg mcm ashraf muslim tu..arakian makanya xdpt....yg dptnye alhamdulillah melengkapi pe yg terkurang...hehehe...neway,chantek le pict kawen kamo dl persalinan jowo tu...huhuhu

ladieshouses said...

darling......letak ar shoutbox...senang nak shoutttttt

NoRMa aZurA iSMaiL said...

kalau da jodoh xkemana... :)

kiter xjumpa lelaki idaman tapi kite jumpa bakal suami...hahhaha....

PutriesNoora said...

fza:hahaha..tula nanti pregnant nak wat mcm tu!pic ni exclusive..xde dlm fb..hiks!=)
wana:mami jawo?dah macam sinetron indon dah..tapi ni versi pecah tv..huhu..tq dearie!

PutriesNoora said...

kakak:tgu akak ajar=P
zue:betulbetulbetul!!=)