Tuesday, September 20, 2011

cerita minum milo anda jadi sihat dan kuat!!.

Assalamualaikum!!

Peristiwa pertama dalam sejarah,jengjengjeng!!!!!!
*
*
*
*
*
*
*


Noora: b...dok wat pe tu?(tgh iron baju kat bilik iron)

En.asben: xwat pape,nape?(dari bilik tidur terus g kat noora)

Noora:haus sangatla...belikan milo ais boleh x..(sambil wat muke 5sen)

En.asben: ape kate abg je wat,biar abg tunjuk bakat abg.

Noora: erks..sedap ke,t rase basi macam mane?

En.asben: cis!menghina la tu,abg boleh wat la.

En.asben pun turun bawah,dengar dier masak air.pastu dier naik balik.

Noora: abg masak air ke?pandai ke masak air?hahahaha(gelak syaiitooon)

En.asben:pandailah!!takat masak air apelah sangat.(terus masuk bilik tidur)

selang 1 minit.

En.asben: syg,BERAPA LAMA ANGGARAN UNTUK AIR MASAK?IKUT KUANTITI KE?
hahahaha gelak gulingguling noora dengar soklan ni.kalau engineer tu engineer gak la...masak air pun dier tanya kite anggaran ngan kuantiti...dan kan dah kantoi xpandai masak air..hehehehe.

Pas dah bengang tgk noora gelak xbenti2 en.asben pun turun bawah n wat milo ais,dannnnn dengan deboornyer dier tunggu noora komen.

Noora: SEDAAAAPPP!!wah dasatlah..hebatnye...sedap sgt2..(puji stock melambung ke langit) hehehe.

Tapikan memg sedap pun...walaupun masak air xpass,tp pass wat milo ais...hehehe...sedap...pastu kul 10.30 malam time noora baru nak tarik selimut nak tido,dier suh noora wat maggi untuk dier pulak..haaiish.xnak wat,xsampai ati.huhu.wat jugakla.pastu leh lak dier nak makan dalam periuk tu jugak..nak mcm orang korea..makan ramen dalam periuk..hrmmm..hentam sajalah labu...!*_*!


macam gini la ngupenyer lebih kurang*_*






2 comments:

ZaNa aDieyZa said...

husband zana x minum milo so dia x pandai buat air milo.. hahahahaha..

PutriesNoora said...

ni pun pandai minum je zana,wat keje dapur pe pun xpandai..hehehe..tu yang kene trainning tu hahaha=D