Monday, July 18, 2011

klakar kerr?

Assalamualaikum!

Amaran: anda yang kuat muntahmuntah di sarankan agar tidak teruskan pembacaan!

Pepagi yang permai,damai lagi indah.sambilsambil wat keje.sambilsambil main fesbuk.sambilsambil men mesej dgn en.asben.

Tibetibe

mysayang
Rase rindu yang amat kat en.asben walaupun hanya beberapa jam terpisah.tu pun dier kat seberang jalan nun je.poyo setenet please.tolong muntah kalau nak.disebabkan rindu.maka mesej juga harus manje dan ade unsurunsur kerinduan.

Tibetibe lagi

Tersengeh depan mephone yang terangterang bukan iphone.tersengeh bukan sebab giler.sebab teringat lawaklawak en.asben yang membuatkan hati ni rase geligeli lalu gelak berdekahdekah dalam hati.kang gelak kat luar hati ade yang cakap noora buang tebiat lak.

Klakar kerr 1:-situasi:sengugut; lokasi: sms via mephone

Noora: b...sakit perut...kuatnyer..xtahan..sakitnyerrrrr!
En.asben: syg rehat k...jgn bnyk gerak..bnyk kan kaku.

Respon dalam hati.nak marah ke nak gelak ni.banyakkan kaku.cube bayangkan dier suh kiter kaku kan diri time sakit.macam ne tu.

Klakar kerr 2:-situasi:ujung minggu; lokasi:bilik gosok baju

Noora: abg!!(dier kat bilik tidur)
En.asben: ye syg!!(datang kat bilik gosok baju)
Noora: cube la jadik lelaki sket,g wat keje kat luar,jgn memerap je..rimas la tgk..(dengki sebenarnyer)
En.asben: erk..keje pe yang sebagai lelaki tu..ce bitau meh abg wat..
Noora: aduhai..sume nak bitau..g la repair kete ke,cuci kete ke..
En.asben: ok.abg nak tunjukkan kelakian abg dgn mencuci kete syg.
Noora: eh..xpayah!!baru kul 5 kang itam lak berjemur.
En.asben: sape kate abg nak cuci sendiri.abg nak g cuci kat tempat yang 3ringgit tu.

Respon serta merta.letak iron lalu kejar dier.lantas smack down.huh.

Klakar kerr 3:- situasi:petang yang panas; lokasi:bilik

Noora: abg ni...g la mandi ke pe ke..busuk dah..g mandi g..pastu solat..
En.asben: abg dah solat awalawal td syg..xnmpk ke..ingat abg wat show ke?
Noora: oh yeke.hehehe.okeh..g mandi eh..pastu pakai bedak banyakbanyak kasik comel.
En.asben:okey syg..
Pas mandi n pakai bedak
Noora: mak aiiii...ni betulbetul tepuk gomak.
En.asben: comey kan??

Respon terkejut.nasib siang.kalau malam mungkin dah susah nak pastikan manusia ke hantu.huhu

Klakar kerr 4:- situasi:malam; lokasi:bilik

Noora naik tangga untuk ke bilik.xkan nak terbang pulak.

Noora: cuk!wat pe tu??
En.asben: wooohhhhh!!!terkejut abg.bile syg naik? xdengar pun!!betul ke ni syg?cube mengucap!!
Noora: ish dier ni...*mengucap*
En.asben: name awak sape?sape name suami awak?cube berdiri nak tengok kaki pijak lantai ke x.

Respon bengang sampai rase nak geget perut dier.sabau jela.

Semalam saja kacaukacau dier sebelum dier nak solat.tau dier wat pe.dier g azan kuatkuat kat tepi telinga noora.dier kate nak halau syaitan yang de dlm noora.kuang asam jawa punya suami.nasib sungguh comel.

P/s: kalau rase klakar sile gelak,kalau rase x.sile wat bodo.kalau rase nak muntah sile muntah.kang bulan poser muntah batal pule puase anda.=)

Just wanna share my beautiful moment.jatuh cinta harihari dengan en.asben.sekian.chilllllllll=)

5 comments:

miss bunga said...

wahhhhhhhhhhhhhh....mmg tergelak la sorg depan pc ni....sy doakan anda dan suami kekal bahagia hingga hujung nyawa.... :)

noora said...

hahaha...tq moci..dgn pesanan..bnykkan kaku bile sakit..hahaha=D

said...

haha, comel aje. bes bace. hehe


XD

Dianaa said...

Hahahaa! Best la dapat suami macam tu. Pandai buat isteri tergelak masa isteri macam nak marah.

noora said...

tq ain n diana!=)