Monday, December 5, 2011

say hye to uncle and aunties!

Assalamualaikum!!

Hye pokcik n mokcik,mummy ngan daddy angkat kami baru je bela kami yang comel ni.Spesis kami dikenali sebagai kurakura brazil *kalau xsilap,ic xsiap lagi tu yang xtau*=p

Kami ni comel tapi pasal apa mummy ngan daddy angkat letak nama kami tata ngan titi,tak glamer langsung.Tapi xpela,disebabkan dorang dah terpikir nama yang sama kami redhakan je walaupun kami taktau maksud redha tu apa sebenarnyer.hehehe

yang kiri tu tata,kanan tu titi
titi takut bergambar,terus larik sondol tata
Sekian dari kami,eh eh eh lupa!!ni da lagi sorang










semenjak ada tata ngan titi,ammar dapat nama baru iaitu tutu.hehehe


4 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

cambest je bela kekure ni..senang tak nak jage?

PutriesNoora said...

senang sangatsangat..lagi senang dari ikan,kure2 xcerewet,makan,mandi sume senang..maintenance pulak murah..=)

Zana Adieyza said...

husband zana pernah bela kura2 dulu.. dah masuk setahun.. but baru2 ni kitaorang bagi adik ipar jaga.. dpt tgk masa balik kg jer.. dah makin membesar dgn jayanya.. hihihi

PutriesNoora said...

noora dah penah bela masa zaman belajar dulu n dah besar gak..tp bila dia besar tapak tangan je noora bagi kat orang...hehehe..kali ni xtau mcm ne..en.asben kata nak wat kolam kecik..kalau x..gamaknyer kene anta kat tasik la...=D