Monday, October 1, 2012

Terima Kasih CInTa

Assalamualaikum,

Suatu ketika dulu,masa iklan samsung galaxy note fes time keluar.Perrgggghhhh!jantung berdegup kencang.Apakah tanda itu nampak dipandang?ehem!!!Tandanya dah jatuh cinta pandang pertama la.Tapi apakan daya,nak beli tak mampu,kasihan kan?

Pada satu hari yang panas dingin panas dingin,iaitu sempena anniversary ke2 kami,30/09/2012 en.asben telah pun membuat suprisenyaaaaaaa punnn.Ekceli tak suprise sangat sebab en.asben konfem la bawak noora time nak beli tu.ahahaha.Tapi,cukup buat noora terbang umpama rama-rama.*poyonosfera*

Pakej hadiah untuk noora mengandungi,jam,note dan handbag.Handbag tu hasil bodekan bermuka comel+rabaraba lengan+pujipuji ensem.Hehehe.

hadiah untuk en.asben turut di sponser oleh en.asben sendiri,sangat kejam kan?

tido dengan handbag ni malam tadi,itu habit!!

Kesian kat en.asben,tapi takpela isteri gaji kecik cinonet.Jadi isteri belanja makan dan tengok wayang pooonnn jadila kan?Sayang awak ketat-ketat,semoga hubungan kita kekal sampai syurga!aminnnn....=)
Thank you for this happiness Allah...I LOVE YOU...


15 comments:

(^__^) miza muhd said...

Tahniah... Happy Anniversary dear. :) Semoga kekal hingga akhir hayat.

PutriesNoora said...

sal:tq dear=)

cheq sue dieyha said...

happy anniversary noora..sy doakan awak cepat2 dpt baby k :)

PutriesNoora said...

cheq sue:doa yang baik!!aminnn..tq!=D

ZuRin said...

Salam Noora, Happy anniversary to you and hubby...so sweet and lovey dovey together :) Semoga bahagia selamanya...InsyaAllah.

PutriesNoora said...

zurin:tq sis!=)...aminnnn...

Puan K said...

happy anniversary dear... Moga noora dan suami sentiasa peroleh kesihatan yang baik dan di lindungi Allah SWT selalu.. aminnn... :) pinjam note boleh?? huhuhu~

PutriesNoora said...

puan k:tq!!aminnn...boleh...note 555...hehehe

chinta... said...

eppy anniversary dear..seronok dapat hadiah..;)

eMMe said...

Salam Kenal Noora...
moga kalian berdua bahagia.. n mendapat zuriat jua nnt, InsyaAllah..

Suwaibah YS said...

happy anniversary.. syiokknyaa... dpt mcm2..hee :)

PutriesNoora said...

chinta:tq dear=)

PutriesNoora said...

emme:tq sis!!aminnnnn=)

PutriesNoora said...

sue:perkara jarang berlaku tu..hehehe...tq sue!

fifi said...

happy belated anniversary kak!~