Thursday, June 9, 2011

pelik sgt ke?

Hye sumesume!!

Noora ade satu habit pelik....tapi xtau la pelik sangat ke x...hehhe

Noora suke sangat2 dengan RM10 yang baru,wangi, and cantik...kalau dapat duit ni..syg giler nak pakai...siap mcm boleh nangisla....kalau kuarkan duit kat ATM..sgtla berharap xkuar notnot RM10 yang cantik n baru..huhu..


sayaaaaaannggggg!

Alkisahnyer...one day..mase kat uma sewa dulu...my BFF iza...punyer la...noora ni dok ngadap rm10 baru ni...sayang nak gune...memg kalau selalu dapat pun..akan terus simpan dalam envelope..letak dalam laci...gune bile betul2 pokai..huhu..biasala student...duit cukup2 yooo...

So disebabkan bile terdesak kenela bawak kuar gak sekeping dua dari simpanan duit rm10 yang cantik2 tuk wat belanja...tp sebelum nak gune tu..punyerla...menatap...siap rase bersalah...yang iza ni...memgla my BFF...tau x dier wat pe??dengan sepantas kilat...dier rampas duit tu...dan komot2kan secukup rase pastu dier dgn selamba cakap.."dah buruk dah..jom g beli makan"..huhuhu....

Noora??kagum+kaget=kaka....aiiiyooo...nak marah rase nak gelak...sabo jela..sampai hari ni...noora de habit sayang beno dekat rm10 yang cantik2..dan setiap kali nak gune duit rm10 baru n cantik..mesti teringat ape iza buat...hehehe...sue ngan rai my housemate musti ingat habit ai ni ha...ye ke ingat?hehehe..

orang tgh panik pasal gegaran..kitrg sempat bergambar..hampeh..(noora,iza,rai)
ni sue..ape pun dier makan..nmpk mcm sedap sgt2...walaupun makan megi..hehehe

psst...Korang jangan kate nape xsimpan dalam bank..mane bolehhh!!!duit tu cantik...kalau simpan dalam bank t dah bercampur2 n buruk...huhuhu....xbley sama skali!!

2 comments:

wunny said...

hahah.. habit kte sme.. suke bau duit baru:)

bebelsokmo said...

hahaha