Monday, June 20, 2011

sesaat terlepas pandang,duit melayang,hati xsenang!

Assalamualaikum sume!

Tajuk bukan main yang..yang..sedeyyyyy owwwhhh!!!

Sabtu baru ni...noora ngan en.asben mcm biase nak kuar datingdating...plan nyer nak g The curve...tapi noora dengan excited ajak en.asben g Empire dulu...kekonon nak carik macaroon yang org ckp sedap bebenor tu...minggu lepas sudah ke ou...caricari xjumpa...memangla...dah sebelum g xtanya name kedai...memgla xjumpa...so ade yang kate kat Empire pun ade...tu yang kemain excited g...sematamata nak beli macaroon okeh!!


muke gembira nak g carik macaroon!
Sesampai je kat sane...terus carik kedai tettt...pastu beli...wahhh dengan gembiranyer order...2pcs for each colour...bendanyer sekecil duit 50sen je kot..sume de 8...so 8x2=16...macam ajar math pulak..hehehe

Sekali mase bayor...RM30!!hammmbikk...budget kurang rm20 je...aduss...!Sebenarnyer noora salah pandang...dier tulis 10 biji---RM18...noora bace...18biji...RM10...hehehe...syabas kepada saye!!


maniiiisss+xsedap menikam sanubari!2bijik sudahcukupwatnakterkeluarbalik!=(
K harga satu hal...kuar dari kedai dengan harapan sedapla hendaknyer....sekali makan......ermm...manisssssnyer...xsedap lak tu..leh kene darah tinggi ni...huhuhu....xleh masuk...alalala....ingat lembutlembut mcm kek...kitorang ni dah la jenis xmakan manismanis sgt...selain coklat...huhuhu...terus sentap...dandan gak rase nak g pulangkan balik...huhuhu rugirugi...ni kat uma de lagi 8biji..xde sape nak makan..huhu

Pastu di sebabkan sedih hati en.asben bawak la jenjalan kat the curve...disebabkan majuk,mara n geram dengan macaroon..terus xmau amik gambar len...huh!!makan sizziling kat Tesco Shah Alam lagik sedap!!uuuuwwwwaaaaaaaaaaaa=(

Koranggg...de ke tempat yang jual macaroon yang sedap?yang xmanis?ermmmmm..ke memang mcm tu rase dier..=(

3 comments:

~ i.n.a.z.d.a.u.d ~ said...

mmg rasa dia manis nora.. x brp sedap.. kite beli kat harrods klcc.. so-so je la rasa dia.. not worth buying sbb mahal sgt.. baik mkn pavlova.. tp tu pun manis gak.. hehehe...

noora said...

kat harrods lagi mahal kot..memang rase dier nak terkeluar balik..huhu..baik makan kek secret recipe=)

NoRMa aZurA iSMaiL said...

manis-manis bley dapat darah tinggi kew??xtaw plak...(heran)