Friday, September 30, 2011

bukan senang untuk bersama

Assalamualaikum!!

cer check dalam kelendar,hari ni hari ape anakanak?ye ye,hari jumaat.tarikh? 30/9/2011.okeh fine,aku tanya,aku gak jawab.

Tarikh ni merupakan tarikh keramat untuk noora.30092010 noora telah dinikahkan dengan en.asben di pejabat agama klang,selangor.kalau nak tau sile cari dalam entry lepaslepas=)

kuning ni baju nikah noora yang bernilai rm setengah ratus,merupakan baju raya tahun 2009,dan dipamerkan dalam almari

kalau diimbas imbas guna scanner,bukan senang untuk kami ni bersatu,banyak sangatsangat dugaan,ugutan,tamparan,halangan,tengkingan,malu,kecewa,sedih,airmata xyah cakap,baik noora,mahupun en.asben,duadua sama.banyak airmata kami yang mengalir.namun,berkat kesungguhan,doa,usaha,kami dapat juga restu dari keluarga untuk disatukan.nyaris larik g siam dah.betul ni tau.hampir sangat dah.tapi sayangnya xtau mcm ne nak g siam.hahaha.okeh xlawak.

sy suke kuning!!!

Tapi serius,memang banyak sangatsangat makan berger berulam cheese bedebah.bak kate noora pada en asben "7 keturanan kita,syg akan ceritakan,sedih,pilu,ngilu tu xkan hilang".persoalannyer kenapa mesti 7?kenapa tidak 8,9,10?emm.sok noora pk kan semula k.

Hampir gak kami dinikahkan dan kahwin secara percuma,kerana arwah abah nak sangat tengok en.asben dan noora bernikah.mungkin gak arwah dah rasa waktunye sudah makin hampir.tapi tapi tapi,apekan daya,konflik kekeluargaan sebelah sana melanda lebih hangat dari biasa dan dengardengar en.asben dikenenkan dengan orang lain nun disana.pehhhhhh tetiba rase de orang letak garam kat hati yang luka besar xelok lagi ni!@_@!! mase tu,noora nak mengundur dan berlari jauh ke hutan,banyak lagi pakwe ensem kat FKE ni tau! tapi en.asben xbagi,dier tetap pilih noora,kenapa en.asben pilih noora yang xcun dan serba kekurangan ni xtaula,cer la tanya dier sendiri k.sila sms "tanya" dan hantar kepada 858584.**pannggggg!

dating fes time selaku lakibini,kuning lagi prpn terbabit.

Dahhhhhh xmau sambung,kang ade banjir uitm ni kang,pape pun tu citer duludulu,berkat doa dan kesabaran,semua berjalan baik dan silaturahim diikat kuat.alhamdulillah=)noora harap dapat jadik anak menantu yang baik dan masih lagi belajar untuk jadi yang terbaik.

Kepada en.asben yang comel,thanks for everything!Moga Allah merahmati kita,kekalkan jodoh hingga ke syurga,kekalkan kasih sayang dalam hati kita,dan moga Allah memberi kt rezeki,zuriat dan kebahagiaan.moga kita dapat menjadi hambaNya yang beriman dunia dan akhirat.amin!

budak comot yang comel dihati sy=)


Tarikh-Tarikh keramat our relationship:)

260507-berpacaran
200609-bertunang
300910-nikah
311010-sanding side gegurl
071110-sanding side boboy



2 comments:

BudaKamponGugup said...

aa doakan korang bahagia dunia & akhirat....amin...

PutriesNoora said...

thanks aa sayang!=)