Wednesday, June 27, 2012

TTC: Lumiglow untuk di jual

Assalamualaikum,

Hai semua!!noora nak jual lumiglow.Ada sesapa nak beli tak?Noora baru guna suku,tapi sayang sama sekali kulit noora ni alergik pulak dengan lumiglow.Noora ingat nak jual,nak buang sayang sebab noora je yang tak sesuai,orang lain ramai je yang ok pakai ni.huhu

Kalau ada yang nak beli email noora eh (yellowz_Putries@yahoo.com).Noora tolak rm55 je termasuk postage=)

7 comments:

yannie bunny said...

Nak!! Sy nak noora :)

PutriesNoora said...

yannie...email noora k=)

Suwaibah YS said...

ooo..igt noora jadi agen :)

Siti Nursyuhada said...

Dlu sue pakai sebotol dh ais.. Hue3

PutriesNoora said...

sue ys:owh tidak...hehehe

PutriesNoora said...

sue:ye ke sue..untungla kalau sesuai..elok gak lumiglow ni kan.=)

Umaira Umar said...

Nora...alegik mcm mane yer...gatal2 la ye...Umaira baru nak order esk...tu lah, harapan umaira agar usaha ini diterima sebelm umaira menjalani IUI tak lama lagi...