Thursday, November 3, 2011

Retak menunggu belah,kurelakan kau pergi

Assalamualaikum!!

Noora dah xsanggup lagi.Xtau nak wat pe dah.mungkin ni jalan penyelesaian yang baik untuk en.asben dan si dia.Noora relakan=(





motif tayang kaki?





Giler,xyah saspen sangatlah!ni haaa setelah dekat setahun cermin kete en.asben retak baru skrg dier nak g ganti baru.padahal de insurans cover pun kemain liat nak tukar sampaikan pakcik dikejiranan sudah 187kali tegur.huhuhu.

bye cermin lama!jasamu dikenang
pesona kembali hensem+macho=P
 Pengajaran dari entry ni: Jangan wat cerita kalau xtahu hal sebenar=D

4 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

ade sticker konvo lagi tu.heehe..lamenyer baru tukar nora..tak pe2 berjalan tu

PutriesNoora said...

hehehe..tula lame giler..

adam said...

motif pada gambar tayang kaki tu kak? cecite skit haha

PutriesNoora said...

xde motif..hahaha