Tuesday, January 10, 2012

kau pergi jua

Assalamualaikum!!

Kisah ni dah terperap lebih kurang 2minggu,sedihnya kemain siap nangis.Ni yang malas,bila kita dah bela,jaga,dan beri pendidikan kasih sayang,dia tetap tak boleh adapt.Bagi makan tak mahu,pasif dan sangat sensitif.Nak salahkan ibu menelurkan pun tak sampai hati.Apekan daya,Allah lebih sayangkan dia.

Arwah baik,tak suka bercakap kalau cakap,aku orang pertama yang pengsan lemah lembut dan terlalu santun.Ingatkan memang dia macam tu,rupa-rupanya petanda dia nak pergi jauh.Haiish,first time haiwan peliharaan noora mati,sedih,takut,cuak semua adaaa.Semoga tata ditempatkan dikalangan binatangbinatang yang beriman.huhuhu.Dah selamat dikebumikan dalam pasu kat uma mak.Agakagak nanti tumbuh pokok kurakura tak?giler imaginasi melampau

Sekarang tinggallah titi sensorang,putus kasih dah dia.Tapi titi jangan risau,nanti mommy lepaskan titi dalam tasik,titi boleh cari boipren baru.Sekarang titi kecik lagi,mommy risau titi kene ngap ikan beso kang.Lagi mommy tak lena tido fikir nasib titi.Titi sabar ye sayang,makan banyakbanyak biar cepat besar,baru mommy konfiden nak lepas titi hidup berdikari dalam tasik.


Noora rasa kan tata rindu kat tutu kot.Almaklumlah semenjak tutu dah balik ipoh dah takda sapa bacakan doa tido untuk tata ngan titi. T_______________T

mommy rindu kat tutu gak!hehehe


4 comments:

~ i.n.a.z.d.a.u.d ~ said...

ok, entry yg lawak~! haha..

pnsusu said...

japp..nak bayangkan pokok kura-kura mcm mana-----

jadi pohon beringin pun ok juga,,mcm cerita bawang merah n bawang putih

PutriesNoora said...

sis inaz:hehehe=D

PutriesNoora said...

pnsusu:pecah pasu mak kalau jadi pohon beringin..hehehe