Tuesday, December 6, 2011

ku ammar haikal

Assalamualaikum!!!

Hai semua,hari ni saya nak enterprem kat belog maksu saya yang selalu perasan cantik.Nama saya macam kat atas tu,tapi leh panggil saya ammar je.Saya nak citer sket pasal kerenah saya kat uma wan.owh ye,semenjak cuti skola hari tu saya ngan abg saya dok uma wan.uma mama saya kat ipoh,kesian mama dok sorang kat ipoh.Tapi xpela,sekali sekala mama rehat ape salahnya.hehehe.don't miss me mama.=D

yang pakai baju hitam tu la mama ngan babah saya,yang baju belang2 tu abg sepupu saya

Perangai saya memang peliks sket.Setiap kali nampak uncle,maksu,kakak fatin or sesapa makan mesti saya akan cakap "ammar nak makan,ammar lapar" walaupun pada hakikatnya masa tu saya baru lepas makan 3pinggan nasi.saya akan merengek sampai dapat makan lagi.hehehe.

Saya suka buli wan saya.Saya rasa wan yang dah tua tentu tak pandai apaapa selain dari masak kat dapur.saya selalu buat wan saya gelak bila saya ajar wan saya makan mee guna garfu ataupun masa wan nak naik kerusi urut,saya pesan kat wan supaya jangan takut sebab nanti ade macam orang picit belakang wan.saya xfaham kenapa wan gelak bila saya ajar wan macammacam.=P

saya sayang wan=D

Saya memang suka main order je kat maksu or kakak fatin kalau saya nak minum air pape.saya wat macam order air kat kedai.tiap-tiap malam saya mesti nak mintak air kaler-kaler.saya xkisah air pape pun janji berwarna.Air watercolor pun okey je,saya belasah je sebab saya xtau tu air ape.

kakak fatin yang tudung oren,maksu saya yang shawl kalerkaler

Baru-baru ni saya ade buli uncle sebab xbelikan saya mainan.saya tarik baju uncle sambil wat muka nak nangis.nasib uncle pandai handle saya.kalau x mau saya meraung habis-habisan.

ni la orang yang saya buli suh belikan menan rm50 hengget tu=P

Opsss jangan salah faham,walaupun saya nampak macam pembuli tapi dalam hati saya ada taman tau.Saya suka main dengan bear dengan kakak itah.Saya cilok bear maksu saya,nama dia sweet.Harihari saya tido peluk bear sampai wan saya nak babab guna hanger.Tapi saya tak takut sebab bila saya buat aksi nak bertinju dengan wan terus wan gelak.hehehe.

saya,abg emmed ngan kakak itah,mana baby maksu ni dah lama kitorang tgu tau.hehehe

okla,ammar nak benti tulis,bye!=)

4 comments:

Rtp Farra Arisha said...

hello ammar. be a good boy okay, don't ever be a bully boy..hehehe.

PutriesNoora said...

ammar says:hello..."adakah ini chenta"..hehe..okeh ammar will be good boy=)

Zana Adieyza said...

ammar, cepat buat blog sendiri.. nanti leh cerita lagi banyak tentang ammar & mak su.. hihihi..

baby maksu tu insyaAllah akan ada..

PutriesNoora said...

ammar wat blog sendiri??aiyyakkk..hehehe...insyaAllah..tq zana=)