Friday, May 13, 2016

Hei Awak!

Assalamualaikum,

Perlukah saya kenalkan diri semula?Ok.

Nama saya Noora. Suami ada sorang, anak ada dua ketul dah. Sorang dah 2tahun 6bulan, sorang dah 7bulan. Oh my Allah, lamanya tak update blog. Malas tahap bukan main-main tau, tahap dewa dah malas dia. Kalau la blog ni boleh bercakap,dia akan cakap "apa yang kamu buat pada saya ini..jahat" Macam tau tak dialog ni. Ada apa dengan cinta dong...kok kamu enggak tau sihhh....waduh gawat ni....Hahahahaha.

Macam pelik, tetapi benar tiba-tiba angin nak menulis datang. Siap rajin buat baru nak bagi nampak fresh walau hakikatnya fresh ke??bahahahahahaha.Masih dalam construction lagi,jangan kecam sangat k dan kalau korang ada idea nak curahkan bagi lawa sket ke nak komen kaler sakit mata ke,sila la komen ye, saya akan cuba baik pulih blog saya yang suam suam sirap ni.

Saya gak nak buang post-post yang kurang enak di masa yang lalu (belum sempat tapis dah terbuang banyak tadi. Choiii betul!).

Okeh harap hormon malas update akan go go away. Tunggu next post eh,kalau nak tunggu la...kalau xnak kite xpaksa...kite sweet orangnya.miahahahaha.bye!