Tuesday, November 20, 2012

Ahh...Sedapnya!

Assalamualaikum,

Ketika entry ini sedang di taip,noora sedang mengalami tahap kemengantukkan yang agak serius.Yeaahhh!!!!

Ini semua akibat mata yang degil taknak lelap semalam tapi mengada-ngada najis kuda mahu terlelap di kala waktu berkerja.Sungguh tidak sopan kan?Binik sapa la ni?

Tajuk pulak seakan-akan cerita lucah.Rasa nak lempang diri sendiri kerana tajuk dan intro yang ntah pape.Maafkan saya wahai teman.

Berdirinya saya pada hari ini,padahal tengah duduk adalah untuk membongkar rahsia yang mungkin sesetengah dari kita terlepas pandang atau lupa atau memang taktau langsung.

Semenjak-menjak makan pelbagai ubat hormon,napsssu pun memuncak bagaikan juara lagu 2012.Perggghh!meremang bulusbulus nak cerita ni.saspen tak?saspen tak?

Sila jangan berfikir ke arah biru mahupun kekuning-kuningan durian crepe.KERANA ia berkenaan nafsu makan yang melampau batasbatas usus besar,bukan nafsu yang ehem uhuk ahak hikhik hohoho huhu.k bye!

Cenggini,i tell u.Semenjak rajin mem follow kak anis and the geng *bukan hanis zalikha ye* keluar lunch.Maka saya secara tak langsung telah mengetahui pelbagai tempat makanan yang best.SUPER BEST. Tolonglah percaya.Ini seriussss O_0''.

Mari kita lihat,mariiiiii!!

Tempat pertama TEA POT DELI SACC shah alam.Mula-mula noora g dengan aweks aweks ni,soknya noora g dengan en.asben pulak.Nampak tak di situ betapa terbukti nafsu itu membuak-buak.Apekahhhhh??jengjengjeng.....

tada!!noora,kak anis,ina n ayu.cuba teka sapa paling gemss?yeayyy xyah jawab dah.lalalalala

Taraaaaaa!!Perempuan itu sungguh traffic light bukan??

Kalau hangpa hangpa p makan kat teapot deli ni janganla lupa order side dish nama dia scone.Sedappppp,gulpss tiba-tiba rasa nak g makan sekarang.T_T.

Okeyyyy,tempat seterusnya yang super junior ohsem adalah BELANGA midvalley.Belanga tempat lain taktau,yang noora tau kat midvalley ni memang superrrr powerrrr!!!Menu yang power rangers adalah nasik kerabu,nasik lemak dan nasik kerabu dan nasik lemak.Bhahahaha.Dah itu je sempat makan hari tu.Tapi memang daaaappppp owhhhh dapppp.

Sedapppp...slurppppp....


Tetiba ada durian crepe,kedai dia betul2 depan Belanga tu.Maka merasalah saya akan durian crepe itu.Sungguh rasa doyannnn.yummeh!=)

Ohoiii penat makcik nakkkk.Panjang benor makcik naip.Hilang dah ngantok.@_@.Lain kali noora update lagi eh kalau ada tempat-tempat baru.Daaaaaaaaa!!!

13 comments:

Unknown said...

hai noora... sedap nye durian crepe..

Azhafizah MN said...

ahhhh..memang sedap kot!.untunglah dok SA leh makan macam macam.

su said...

aduh, malam2 baca entry ni rase lapar plak.. :P

PutriesNoora said...

Aida:sedap tapi kena makan cepat=)

PutriesNoora said...

fza:memang untung dan memg gem gem gem...hohoho

PutriesNoora said...

sue:ngeeeeee=D

Mummy Sher said...

sedapnyaaaaaaaaaaa!

eMMe said...

Salam Noora.. Pehabaq? tgk gambar je..hehehe... semua makanan menyelerakan ibu mengandung.. aduh2!!! tak dpt la nak makan camni pas ni... pas ni dah kene jaga makan utk babies...mudah2an.. senang la perjalanan hidup bersama anak2 nant... to Noora, moga ade rezeki zuriat buat kamu...InsyaAllah...

PutriesNoora said...

Wieynaa:memang sedaaappp sgt!=)

PutriesNoora said...

Emme:SiS!!!tu dia...thanks sgt...sempat gak drop comment sini...tq sis untuk doa tu!!amin..nak twin gak...hehehe...tak sabar nak tgu 23.11..nak sambut twin akak yg sama besday ngan sy tu...hehehe

Fifi Nadhrah said...

sedapnye makanan.. fifi kalau g SA husband tak habis2 nasi hakim.. fifi pulak abc s2.. :)

Zana Adieyza said...

adoiiiii, terliur tengok gambar makanan!!! mesti semuanya sedapppppppppp...

PutriesNoora said...

fifi:haaa kena cuba ni...hehehe

zana:sedapppp...ini serius!hahaha